Data publikacji w serwisie:

Modelowanie 3D dla środowisk VR w Blender

Modelowanie 3D dla środowisk VR w Blender

24 stycznia br. na Wydziale Fizyki UAM odbyły się warsztaty z modelowania 3D w Blender, które poprowadził Pan Emil Kopytek - ekspert
w dziedzinie modelowania 3D i enviro, na co dzień tworzący gry we Flying Octopus, Propaganda Studios oraz współpracujący ze Studenckim Kołem Naukowym ‘Errno’ Wydziału Fizyki UAM.

Tematyka warsztatów obejmowała zagadnienia z obszarów:

  • Czym jest topologia?
  • Hard Surface Modelling
  • Modele LoD na podstawie SubD workflow
  • Mapa UV i jej znaczenie
  • High poly to low poly
  • Podstawy tworzenia materiałów PBR
  • Podstawowe techniki optymalizacji

Warsztaty odbyły się na platformie MS TEAMS, a zapis z nich można obejrzeć na kanale YT Studenckiego Koła Naukowego “ERRNO”:

Modelowanie 3D dla środowisk VR w Blender 

Warsztaty były skierowane do studentów kierunków informatycznych oraz wszystkich zainteresowanych tematyką modelowania 3D.