24 stycznia br. na Wydziale Fizyki UAM odbyły się warsztaty z modelowania 3D w Blender, które poprowadził Pan Emil Kopytek - ekspert w dziedzinie modelowania 3D i enviro, na co dzień tworzący gry we Flying Octopus, Propaganda Studios oraz współpracujący ze Studenckim Kołem Naukowym ‘Errno’ Wydziału Fizyki UAM.
Tematyka warsztatów obejmowała zagadnienia z obszarów:
- Czym jest topologia?
- Hard Surface Modelling
- Modele LoD na podstawie SubD workflow
- Mapa UV i jej znaczenie
- High poly to low poly
- Podstawy tworzenia materiałów PBR
- Podstawowe techniki optymalizacji
Warsztaty odbyły się na platformie MS TEAMS, a zapis z nich można obejrzeć na kanale YT Studenckiego Koła Naukowego “ERRNO”:
Modelowanie 3D dla środowisk VR w Blender
Warsztaty były skierowane do studentów kierunków informatycznych oraz wszystkich zainteresowanych tematyką modelowania 3D.