Zapraszamy na warsztaty z zakresu modelowania 3D w Blender, które poprowadzi Pan Emil Kopytek, ekspert w dziedzinie modelowania 3D i enviro, na co dzień tworzący gry we Flying Octopus, Propaganda Studios oraz współpracujący ze Studenckim Kołem Naukowym ‘Errno’ Wydziału Fizyki UAM. Pan Emil Kopytek skoncentruje się głównie na zastosowaniu modeli w środowisku VR.
Termin warsztatów: 24 stycznia br., godzina 16:00
Miejsce: UAM Teams (wyślij żądanie dostępu -> XR Event)
Tematyka warsztatów:
- Czym jest topologia?
- Hard Surface Modelling
- Modele LoD na podstawie SubD workflow
- Mapa UV i jej znaczenie
- High poly to low poly
- Podstawy tworzenia materiałów PBR
- Podstawowe techniki optymalizacji
Warsztaty będą prowadzone z podstaw, więc zapraszamy wszystkie osoby chętne nauczyć się czegoś nowego i przydatnego!